Jak selekcjonujemy I/\ Models?

Jak selekcjonujemy nasze TALENTY? – na jakiej podstawie:

Każda Osoba z INSPIREAGENCY musi posiadać „jedną” cechę – UMIEJĘTNOŚĆ INSPIROWANIA.  „Jedną”, ale na którą składa się szereg czynników. Weryfikujemy je starannie i precyzyjnie. To nas odróżnia. Selekcja. Jakość. Tylko TALENTY.

 

1. PASJA w życiu.
2. Zamiłowanie: do występowania przed „kamerą i aparatem”.
3. Osobowość: Wyjątkowa. Interesująca. Wyrazista. Odważna.
4. Wygląd: Atrakcyjna. Interesująca. Sexowna. Intrygująca.
5. Osoby, nawet z małymi zasięgami w Social Mediach, ale z dużym potencjałem do wzrostu.

1. PASJA w życiu: wymóg agencji.
Każdy Model/Modelka z INSPIREAGENCY jest pasjonatem w danej dziedzinie: Fashion | Taniec | Fitness | Aerial | Running | GYM | Kitesurfing | Aktorstwo + more.. i to jest wymóg dla każdej Osoby z I/\ – posiadanie pasji, którą Model także może wykorzystać, aby zadziałać na Klientów/Konsumentów, a tym samym pozytywnie uzależnić od marki, dla której będzie pracować.
PASJONACI ZAWSZE MAJĄ NIESPOŻYTĄ ENERGIĘ ŻYCIOWĄ – TO CZUĆ, TO PRZYCIĄGA.

2. Zamiłowanie: do występowania przed „kamerą i aparatem”.

Osoby z INSPIREAGENCY kochają występować i prezentować siebie oraz rolę otrzymaną od Klienta, w którą mają się wcielić przed kamerą, aparatem i pragną wystąpić w projektach Klientów – promując znane marki, zostając ich Ambasadorami, Twarzami – spójną częścią. Wybieramy tylko te Osoby, którym praca przed obiektywem sprawia radość.

3. Osobowość: Wyjątkowa. Interesująca. Wyrazista. Odważna.

„Taka Osobowość” pozwala nam działać w myśl naszej zasady: Oddziaływać-Przyciągać-Wpływać (Affect-Attract-Impact).

4. Wygląd: Atrakcyjna. Interesująca. Sexowna. Intrygująca.

„Taki Wygląd” pozwala nam działać w myśl naszej zasady: Oddziaływać-Przyciągać-Wpływać (Affect-Attract-Impact).
5. Osoby nawet z małymi zasięgami w Social Mediach, ale z dużym potencjałem do wzrostu.

W trakcie selekcji i wyboru Talentów, nie weryfikujemy ich wyników (wzrostów/spadków) w Social Mediach – tylko nasze wewnętrzne kryteria, ale rezultaty potwierdzają także, że dokonujemy właściwych wyborów. Wyniki z Instagrama:

  1. Weronika: wzrost o 30,6% (z 8500 do 11100 w okresie: 12.2016 – 08.2017).
  2. Kamil: wzrost o 78,4% (z 32000 do 57100 w okresie: 12.2016 – 08.2017).

 

2 1